June 11, 2012

Dua tiga kucing berlari ,
musim bola-boli datang lagi ,
Assalamualaikum mukadimah belog kawee nie , 
Harap awok semuanya suka entry entah kali yang keberapa niee . 

Hye semua . Wahh entry kali nie tengok siap berpantun-pantunggg bagai . Hahha agak karut sikit dan lari dari pantun yg sepatutnya dan aku nie memang suka merosakkan bahasa sebenarnyaa :p . Hihi . Kurang pandai laa nak mereka-reka pantun nie bagai . Ingat nak join main Super Spontan kee ape ? Ohh yeaa , tahniah diucapkan kepada Zizan Razak yg merupakan Juara Pertama Super Spontan dan Johan pulaa naib johan . Ehh , takk naib juaraa . Alah , sama jelaa tuu weyh maksudnyaa -_-' Terharu mak masa tengok dorang berdua nie time pengumuman pemenang tuu . Seriouss terserlah keakraban dorang . Friend Forever okay :') 

Hehe aku actually tak terkeluar idea nak update blog nie lagi tapi disebabkan rasa rindu kasih dan sayang aku nie yang menggunung telah memaksa aku untuk meng-singIn blog dan mula menaip-2 seperti orang yang taktahu nak buat kerja apa lagi dah . Eheemmm sekarang nie Puchong mengalami perubahan cuaca yang mana sekejap panas terik , bahang tapi kadang-2 tu redup dan yang lebih buat kami memanjat kesyukuran kepada Ilahi adalah kerana nikmat hujan yang diturunkan-Nya :) Bayangkan macam mana panas membahang tu ibarat matahari tegak diatas kepala kita . Bila datang hujan pulak , seolah-olah seperti Tuhan makbulkan doa hambanya . Nikmat ketika panas dan hujan itu datang dari-Nya . Alhamdulillah :)

Cot cet cot cet hehe now aku kerja balik . Eh iyee betul , aku nie kerja ikut fair jee malas nak kerja berterusan . Sebabnya satu jee , susah nak spelet merata-rata muehehehhee . Tapi kerja kali nie err memang aku rasa bosan yang amat . Bayangkan tadi yang ada kat tempat event tu hanya aku dengan Awan jee . Awan lagi ? Weyh weyh , dimana ada si galah disitu ada si kecik nie . Hahha . Mana2 jee mesti kene ada dia takpun kemana dia pergi jee mesti ada aku . Lol xD Haha kalau dengan family dia takdalaa aku nak membontot jugaa adooiii segan laa kawee . Kalau event yang dua minggu lepas tuu best la jugak ada kakak-2 abang-2 daru Uitm dari kolej dari serata tempat laa kiranya hehe . Diorang semua okay sporting giler layan ktorang macam geng tahu . Sebab yang bawah dorang pun time haritu hanya aku , awan , shiera , mimie , rafy , wan dan ada laa lain . Ehh tu je kot yang ingatnyaa . Haa si Pejal , Raja , ada budak Cheetah nama tak ingat pun ada . Best giler macam-2 dorang story pasal situation U dorang , pasal course macam mana , pasal kemasukan . Banyak dorang cerita yang kita boleh ambil sebagai panduan dan tips supaya lebih muhasabahkan diri untuk bersabar bersabar dan bersabar . InsyaAllah banyakkan berdoa dan InsyaAllah juga rezeki ada dimana-2 yang penting sabarrrr ~ Mungkin untuk first intake nie dah bukan rezeki aku , so tunggu rayuan nie InsyaAllah . Tidaklaa terlalu berharap sangat tapi keyakinan itu juga tidaklah kuat sangat . Sedang-2 jugaa hihi . So , kalaulah tak dapat jugak hurmm kene tunggu second intake dan InsyaAllah kalau ada rezeki disitu , dengan senyuman bahagia aku bersyukur sangat-2 . InsyaAllah selagi boleh kita sentiasa berusaha dan bersabar bersabar bersabar dan terus bersabar . Tak lari gunung dikejar .





*no edit , please *
 Hehe okay nie real picture nyaaa no edit-2 . Sebab ? Taksempat lol :p Hahha okay sekali sekala harus jugaklaa tunjuk muka yang real punyaa . Asyik edit jee terasa tak syiokk jugaa kan hehee nanti jumpa depan lain , asal dalam gambar pulak lain . Tak gtuuu LOLOLOLLL . Okay sampai sini sahaja ceritera kita pada hari nie , semoga anda semua ceria selalu bahagia selalu dan riang ria selalu . Ada cerita saya akan update lagi yee cuma tunggu cepat atau lambat yee . Tengok juga pada kerajinan saya yang agak terhad nie :p Heehee okay Good Morning semua :) Assalamualaikum .



Notakaki : Today is Tuesday , 12 June 2012 genap 4 bulan bersama ehemmmm . Hehehe

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !