May 14, 2012

Yuheeee . Assalamualaikum :)

Harinie aku start kejee balik . Sebagai apa , murid-2 ? Yee pandai . PE-RO-MO-TER yee :p . Hihi . *nampak tak keterujaan disituu ?  Hok memey laa . Sebab ada geng-2 menyengat lagi terhangat ecehh xD . Aku join GMV balik laaa . Malas laa nak cari brand lain . Lagipun aku kamceng dengan permanent kat tempat yg aku kerja skrg nie . Malas nak tukar-2 cari depart lain . Kurang biasa , kihkih . Lagipun dah 4bulan lebih aku berkhidmat dibawah bumbung Aeon aka nama lamanya Jusco . Dulu kerjaa sekejap then menganggur balik . Lagi kejee balik sebab fair jee tu pun 2 minggu kadang-2 . Takpun sampai sebulan ada fair . Selang seminggu ada fair lagi . Cari duit kan . Nak sara hidup lagi . Cehh hihi sajaa nak cari pendapatan sendiri , almaklumlah umur sekarang dah 17 tahun . Opsss , belum capai 18 tahun lagi laaa . Nak kenee tunggu sampai bulann 10 tu haaa apekehee ? Hihi . Okay Sabarrr . Bersyukur masih bernyawa lagi dibumi milik Allah ini .

Sambung belajar ? InsyaAllah kalau ada rezeki aku dimana-mana , akan ku pergi sampai ke negara China sekalipun . Haha okay berangan . Nak jejak Sabah pun tak lepass lagi ada hati nak ke China bagai . Lagi-2 Paris sana nun , berangan nak honeymoon nombor satuu . Taknak kalah langsung . Kumpul duit banyak-2 , baru boleh pergi yee Cik Wanie bolaattt .

Apaa kene ada video bagai plak nie ? Hehe okay sajaa nak market :p lalalalaala . Okay series ! Ehemm sajaa nak test suara sebenarnya , lalalala .. Nak bagi korang tengok muka aku yang dah makin bolatt dan bolatt lagi Haha . Okay TERmain-2 lagi . Haishh , tak ada pape pun sebenarnyaa . Sajaa jee tbe-2 teringin nak buat video kihkih . Luahan hati yang keluar dari mulut sendiri .Dekat entri aku main taram jee "kau aku" kan kan , tapi dekat video kene bersopan santunnn sikit laa kan Muahahahahaa okay aku memang bataks and poyos . Itu fact :p Ada aku kesah ? Layann ~






Besar punyaa aku bagi tengok Haha . Ini gambar banyak sakai loooo . Mata dah sepet tak boleh nak buat apa laaa kan . Susah nak membolatt kan mata yang sedia kocik nie ;p hihii .Apa-2 pun , Peace yooo *sengih sampai ke telinga. Muka terujaa ala-2 macam dapat Anugerah Bintang Popular pulak :p Okay berangan lagi dan lagi . Ter-plus dengan perasan pulakk . Hihi





Notakaki : Huwaaaa , mata dah mintak tidur . Okay bubyee sayang-sayang sekaliannn <3 :)

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !