April 30, 2012


Eheemm .. Tukk tukkk . Assalamualaikum w.b.t . ~

Hehe tadikan aku dengan budak-2 promoter semua tengok The Avengers 3D kat Ioi Mall . Hoho best giler doe . Okay kalau korang tengok pon lah kan mesti korang bagi semua bintang punyalah . Dalam wayang pon kitorang boleh buat kecoh lagi terutamanya si Bob , Faliq and the gang tuu . Haha riuh giler laa .

Otak dorang memang masuk ayaq . Kihkih . Bajet macam Ioi tuu kitorang yang punya . Haha dekat Restoran Pelita pun lagilahh . Kecoh habis . Time tuu nak sambut birthday Awan dengan Faliq . Siap boleh kenekan mamak yang ambik order tu lagi . Haiiyoo . Kesian doe mamak tuu , siot betul dorang nie . Tapi memang lawak laa time tu . Senak perut asyik nak gelak jee memanjang .





Inilah muka-2 yang pernah berkhidmat di Aeon atau nama lamanyaa Jusco. Haha okay batak sekejap . First time kerja dulu takpernah pon terfikir akan dapat kawan-2 yang happening yang enjoy macam nie . Okay muka bangga :p sebab masa tu dorang pun macam biasa-2 jee tapi bila dah lama-2 hoo baru nampak taringnyaa ye . Kihkih kecoh semuanya . Itu yang bertambah sengal dan sengall .


Awak , awak , awak , awak kenal tak siapee ituu ? Aishh alaa yang Raja Lawak tuu yang dengan Along kumpulan Cham dulu tuu . Hehe jumpaa dia tadi . Okay batak lagi . Tak minat die ? Takpee , janji ktorang minat dia . *Winkwink . Aku kat sebelah dia . Okay sukaa :p Hihi




Tahu tak kenapa kalau setiap kali tangkap gambar ramai-2 mesti aku akan duduk . Contoh seperti gambar diatas . Okay jangan salah faham duluu . Hihi . Sebab nya yelah bila kita duduk lagi selesa kita nak smile nak buat peace , aku sedar aku tinggi :p Hahaha thats why la aku suka duduk sebab nanti aku akan rasa janggal semacam tauu tauuuu . Bukan nak sajee-2 menggedik kee apee okay . Bukan bukan . Terimalah diri saya seadanya . Saya masih menjaga batas-2 lagi ye sayangg . Okay cukup untuk hari ini . Best moment today . Terima kasih semua . ILOVEYOU :*






notakaki : penat nak tidur sudahh .Ops lupaa . Thanks a lot to Hafiez Sahudi for the picture . Bye semua .Wassalam :)

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !