April 24, 2012

Assalamualaikum w.b.t.

Hye kawan-2 sekalian . Wahhh lama jugakkan aku tak update belog nie . HAHA bukan hapeee , time nak taip je mesti tiba-2 idea hilang ,dah lari jauh-2 . Haiyaaaa memang sajeee-sajee lettuww taknak bagi aku membebel banyak-2 kat entry nie . Haha ada aku kesah ke haaa ? *matajulingdiatas*

Act dalam berapa minggu nie sibuk la duk renovate blog nie . Hihi yelaa dah lama benooo asyik design lama tuu jee  . Kalau korg pun dah bosan nak baca , haihh aku nie lagi beribu berjuta kali bosaannnn :p

Ehem , after result haritukan terus aku senyap dr update blog , fb and twitter *opss aku still on9 jee okay tapi kekadang tuu aku taklaa menghadap lappy 24-7 . Ada jugak hal lain yg aku nak kena settle kan . Bukan saje-sajee je aku nak menyepikan diri . Nanti ada la yg cakap aku sombong lah , lupa kawan lah apelah itulah inilah . Haih , susah kan kita nak puaskan hati semua orang ? Nanti kat sana terasa lah , kat sini terseksa lah . Nazak laa aku dibuatnya . Apepun , Alhamdulillah walaupun tak dikurniakan banyak A tapi result aku agak baik lah jugak . Aku bukan macam kome-2 yang chomell henshemmm-2 semua yang dapat straight's A kan . Hihi aku sangat bersyukur dgn apa yang aku usaha selama nie telah membuahkan hasilnya . Cehhhhwahhh :p

Now , aku telah mendapat kembali gelaran Usahawan Anggur yang paling berjaya di rumah . Hihi . Saje je nak sedapkan nama tuu :p Takpaham lagi ? Lol , okay bahasa kasarnya Penganggur lah . Nak tambah lagi sedap kita boleh tukar kepada Pesara Kerajaan . Muahahahaha sejak bila aku kerja kerajaan nie ? Tiba-2 boleh sesat , kihkih .

Sejak dua menjak tiga menjak empat lima enam sampai sepuluh menjak nie kan , kerja aku dah bertukar . Ops , kerja apakah ? Bukan rela okay or bluewave ke . Erkss ? Hihi jadi babysitter kat rumah sendiri . Dapat laa ibu bagi duit kocek sikit dr takdapat apa-2 hasil kan . Lagipun ibu aku nie jaga budak-budak . Tak delaa ramai sangat pon tapi sorang jela baby nye . Kerja aku hari-2 mengenjut buaian baby tu , dukung dia sekejap-sekejap then unjut lagi buaian sampai dia tidur . Dan sampai seterusnya itulah kerja yg aku buat . Senang kan ? Hurm , Itulah kerja aku sejak jadi usahawan anggur nie -,-

Bosan duduk rumah ? Menghadapi masalah kemurungan ? Oh tidak ! Saya ada penyelesaiannya . Kihkih boleh buat iklan tak berbayar laa . Kelaasss kau jah ! Lol ~ Aku lah yg ada masalah tu . Duduk kat rumah jee diam-2 . Kadang nak keluar pegi ioi jee pon kena cek dompet ada duit lagi ke tak. Ergghhh sakit jiwa bhaaii hari-2 macam nie . Nak harap gaji pon ciput jee . Sedihnya lahaaiiii :'(
Hidup mesti diteruskan *angkat muka bangga sambil mengembangkan hidung yg sedia kembang itu*
Yeahhhh  xD

Okay sayang sayang sekalian , cukup sampai sini saje ye . Perasan tak post kali nie takda entry ? Hehe saje je taktau nak taruk apa untuk entry kali nie . Main redah je tulis :D Okay lah good morning semua . Love you :*



*Dah kenapa pulak mulut aku dgn mulut Shira nie spesen jee ? Haha nak lawan bibir sapee paling seksi lettuwww :p Kihkihh
Tapak kaki aku ! Putih tak ? Memang ada gaya nak terajang tuu sebenarnya . Hahaha Chaww *





NotaKaki : Dah lama takbuat nota kaki :p haha 

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !