December 20, 2011

Bila " Inilah Cinta " ♥

Assalamualaikumm hye hyee , wassupp bebehh . Wassup wassup *tirugayaMila :D

Weyh weyh rindunyaa nak update blog buruk nie . Hehhe . I'm busy right now . Cehhh bajett laa kau wanie tuuii . Bajet muka macam dah berkerjaya jee tapi syukur Alhamdulillah dah rezeki apa salahnya ambil peluang tuu kan walaupun hanya sebagai promoter sahaja  Teheee :] Penat doe penatt . Siyezz tak tipuu . Okay aku memang takpenahh keje sebelum nie . Kira nie first time Ibu suruh cari duet sendiri .Baru kau tahuu azabnya macam mana , saket kaki bhaiiii . Tahan jee . Sabaa wanie sabaaa *dalamhatimemujuk*

Okay2 gua malass bangett laa mau story pasal kerjaa2 bagai nie . Heheee *ayatpoyos*
Nie aku nak story niee . Peewiittt ;D Aku rasa aku dah jatuh cintaa laaa . Haha . Ini serius k . Bukan maen2 . Pertama kali bertentang mata , hatiku terpesona . Auwwww :P ayat kau buat aku termuntahh sampai kecut perut Wanie.

Tak tipuu laa doe . Aku rasa aku dah jumpa my prince . Eishhh . Cukeenyeww titeww . Omeyy nyee die tuu .  Rasa nak jumpaa dia lagii laaa heh . Tak sia2 aku keje kat Jusco tuu . Huehuee . Gilaa bayang doe aku . Apesal nie Wanie ? *Tampar pipi sikit . Auchhh .

Aku minat die doe . Aku suka dia . Walaupun aku tau Mimie terlebih minat die tapi aku tetap minat dia jugaa . Hehee . Ohhh Akim :) Taksangkaa laa dapat jumpaa awak face to face . Selalu dgr lagu awak jee .Layan awak kat gosip2 twitter bagai HIHI . Serius time tuu saya suka sangat . Saya rasa nak menjerit biar satu IOI tuu dgr betapaa happynyee saya dapat jumpaa awak . Weewittt . Aku over :P Tapi rupanyaa awak datang dengan kasanova ye . Hohooo . Stacyy lettuwww . Tapee laa janjii saya dapat tangkapp pic dengan awak Akim :)


Sweet tak kamii ? Hhahaa perasan :P

NotaKaki : Akim memang sempoii . Byebyee ♥


No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !