December 7, 2011

Dah habes sekolah rupanya anak Zulkurnain nie =)

Assalamualaikum :) Wootwoot .

Yeeaayyy .. setelah sekian lama berperang didalam dewan exam akhirnyaa habes juga :) Sukanya titeww *gedik . Taksangka doe dah habes sekolah dah aku rupanya . After nie , Ibu suruh cari kerjaa . berdikari . cari duet sendiri . Wahaaaa .. Boleh ke aku nie ? Dah laa pemalas tahap cipanzii . Nak bangun pagi pun Ibu still kejutkan lagi . Nie plak nak kejee bagai . Kau tu wanie , kangg baru penat sikit mulalah membebel kat diri sendiri . Kuikuii .Ngadeee xD

Last paper tadi kan . Eeee geramnyaa~~ Boleh plak Amer , Rusman , Fikri and the gang semua tuu kasi kecoh kat sekolah . Taulaa nak meraikan hari kemerdekaan kan . Teruk siott . Dorg baling tepung sekali dengan air yg baunyaa Ya Allah , busukkk yang amattt . Aku sampai nak termuntahh muntahh . Siap ada gaya lagi . Haha . First2 tuu awaa nel sia shiera dah kene dulu . Teruk kot . Paling teruk Awaa laa . Euuuwww~ sumpaa busukk nak mamposs . Bauu kelatt semacam . Air yg diorg baling kat ktorg tuu dahlaa warna oren . Bahan campuran die belacan , tempoyak , air asam jawa , telur dengan kunyit . MasyaAllah ~ Serious bauu macamm heishh taktau nak cakap mcm mana . Aku dah laa cepat alahh dgn mende2 mcm nie . Busuukk mcm tuu mulalah saket dada , nak muntah bagai . Time dorg kene tuu aku dah cepat2 lari jauh2 sampai kat sekolah rendah agama rakyat tuu . Aku usha punya baek jee dari jauh . Rusman duk kejar2 aku mmg lari tahap gaban laa . Macam tak jejak tanah tauu -,-' sabaa jelaa . Then time tuu tak kene lagi . Last2 si Fikri dgn Rusman sanggup naek motoo vroom vroommm die kejar akuu sampai kat sekolah rendah tuu . Sumpaa takot gler aku masa tuu . Aku dh cuak giler taktauu nak lari kat mana .Kene kepung . Time tu memang aku dh buat scene jerit2 mcm org kene histeria habis . Siap merayu-rayu kat dorg lagi taknak kene air busukk tuu . Tepung jee okay . Aku menyerah jugak laa time tuu . Kene tepungg jee dulu sampai habes semua kene mukaa tangan akuu nie . Bila dah habes kene tepung tuu , tbetbee jee Amerr datang serang aku dgn air busukkkkk tuu . Eeee , rasa nak bagi flying-kick je kat dorg semua tuu . Aku rasa macam dah lemah masa tuu . Air busukkk sungguh aku tak boleh tahan bauu die ~ Fikri nie plak boleh tambah bagi air sirap apee ntah . Geliii sioott :S korangg nieee . Aku rasa nak menangis pongg ada time tuu tapi sabaa jee . Chill sebab last kan .

Terimakasih banyak2 kat pakcik Rusman tolong hantar saya balek :) Chooopss , hantar sampai balek tak bermakna aku bonceng die okay . Aku jalannn die kat sebelah heret motoo teman aku sampaii kat depan flat aku tuu :D Hee malu doe maluu makcik pakcik semua pandang aku semacam jee . Pegi sekolah elok2 jee chomell :p balek jee sekolah sakai habess . Mukaa dah macam pfffftttttxD sebab tepung2 tuu semua la .

Naek jee tangga sampai depan pintuu terus campak beg kat luar , masuk dalam toilett mandii sambil basuh bajuu2 yg busukkk masheemm ituu . Lepas mandi tuu , Ibu suruh buang baju sek tuu . Sayangnyaaaa ): Tapi terpaksa buang sebab mana boleh nak tanggal dah kotoran2 semua tuu . Dahlaaa melekat bushuukk bushuuk tuu memang taklaaa aku nak pakai lagi dah . Say Goodbye jelaa kat baju yang dah selamat masuk dalam beg plastik lalu dicampakkan ke dalam tong sampah besar besar bawah rumah tuu *sambil muncungkan mulut* .

Beg Walk For Health akuu habess kene . Bauu menyengattt >,< Jam aku pon kene sekali . Pon bauu jugak . Sekali dompet akuu kene tepung and melekat laa jugak bau2 tuu . mencii nyaa menciii tapi suka :) Beshhh sangat2 kann  . Terimakasih laa kepada semua yg membuli aku and the gangg . I love this moment <3 Seriously :) Tak penah rasa mcm nie even time dah habes pmr duluu . Takde mcm nie kene tepung air kunyit blablablaa bagai . Bauu bendaa tu still lagi melekat kat badan tangan aku nie . Eisshh . Takboleh nak hilang . Geraammm btol . Berapa kali sabun syampoo dahh . Tetap ada lagi bau die . Sabaaa jelaaa weyh xD


Haihh , rasa macam sekejap jee dah habes sekolah . *dalam hati berkata "bajetlaa kau , dulu sblm habes beriya cakap bilalah nak habes sekolah nie " *
hehe . #mengarutt .



Notakaki : Ombakk rinduu tersgtlaa beshh . nak tunggu tgk Twilight plakk . Wuhuuu ~ ada org belanjaa ntii. :D

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !