June 30, 2014

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.

Fuhhh berhabuk belog wa. Biasa la makin naik usia ni makin malas nak menulis apatah lagi nak menaip yang just taip taip je ni isk. Bayangkan jela tulisan aku cemana kalau dah malas nak menulis tahap gaban. Aku sendiri pun tak paham. Haha. Oh yaaa, email aku satu ni pun da lama giler berkepuk hahaha sungguh tak dan nak bukak satu lagi lupa password! Kikiki. Baru la minggu ni nak naik kolej da ni baru aku terasa teringat terpikiaq nak bukak email yang zaman sekolah aku buat dulu choiii . Cek menge-cek rajin pulak aku scroll down sampai nak habis terperasan ada email email yang aku tak pernah baca. Soooooo sorry :( Dari tahun bertahun dan tahun lepas punya sampai ke tahun ni pun ada last email i got bulan May. Ya Allah minta maaf minta ampun sesangat sesangat. Huish tak sangka ada pembaca setia hahaha malunyaaa . Terima kasih . Terima kasih sesangat sudi baca blog i yang tak seberapa nak best ni ahak. Terima kasih sekali lagi. Syukran. 

InshaAllah kalau ada kelapangan aku akan update entry2 terbaru . Jangan risau. 

One of the email aku dapat ada yang bertanya kenapa aku off tweet tweet? Hahahaha bukan best pun aku taip aku tweet banyak merapu yelah banyak banyak banyak merapu! Actually aku sengaja off twitter haha sebab sebab aku nak belajar aku nak mendidik diri aku kurangkan bersosial dengan laman sosial. Dengan twitter ni macam macam benda kalau boleh semua nak tulis kat situ. Belum mandi dah mandi dah makan lapar giler malas nak itu ini pastu merapu meraban hahahaha aku lettuwwww :3. Sebab tu bila aku fikir balik takkan semua benda nak cerita kat satu dunia ye dok. Aku bukannya femos amos pung eleh.  Satu lagi, aku still bersosial dengan instagram facebook and this blog. Haaaaa! Aku bukanlah seorang yang cepat tinggalkan semua benda yang aku dah biasa buat dalam satu masa. No no aku bukan orang sebegitu. Aku ini hati degil orangnya keras macam batu kau tahu. -- Aku juga manusia . Manusia yang banyak sangat cacat cela banyak sangat kekurangan disisi-Nya dan disisi manusia. 

Okay untuk ruangan kali ni adalah untuk readers-2 tersayang yang sudi membuka membaca belog kita ni hehehe terima kasih sekali lagi awak semua yang mengenali aku secara langsung dan tidak langsung. Semoga Allah merahmati kalian semua. TERIMA KASIH ANDA YANG TERSAYANG . ILOVEYOU READERS :) 





Yang rasa dihargai,
HazwanieZul

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !