December 12, 2012

Assalamualaikum wahai pembaca yang disayangi dan dirindui selalu Hihii

K dah lama tak update blog , tak buat entry baru and tak create cerita2 baru lagi merapu Hehe :D Before this memang busy sampai tertangguh2 nak update cerita baru huhu but now saya dah cuti sem Yuheeeee sekejap jee kan . Hmmm pejam celik pejam pejam celik dah satu sem. Alhamdulillah bersyukur sangat sepanjang satu sem nothing happen to me hihi dah ada orang disisi yang menjaga :p Wahhh kelassss kau ! Macam2 berlaku sepanjang satu sem nie . And whoooaaa tak update pun pasal birthday aku 2 bulan yang lalu . Huehuee sungguh masa tidak mengizinkan . Setakat tweet2 tu okaylaa lagi boleh diterima :p Huehue okay okay sabar yeee nak masuk story dah laa nie heee :D


01102012 - This date memang sangat2 bermakna bagi aku . Wahhh rasa teruja dan excited sebab ada yang sudi buatkan suprise party untuk aku . Hehee takdaalaa party mana . Kecil-kecilan but nice. Thanks a lot my beloved roomate and Mr. R sebab sudi buat surprise yang sangat mengejut dan tak tersangka nie . Memang menangis sekajap laaaa kan huehueee .Cik Awanizaa nie pun ada tu pun datang lambat ! Nak tunggu aku nangis-2 duluu baru nak join yee huhu . K thankss sangat2 . Really appreciate :) And taklupa jugak pada semua2 yang wish samada dekat twitter or fb terimakasih sesangat huhu . Love uollss ketat-2. :DD

Hadiah Kitkat . Thankss mybig bossss and her roomate :)
Sejak aku duduk dekat Johor nie , Alhamdulillah dapat roomate yang baik-2 belakoooo , classmate yang okay2 , kawan2 satu batch yang dari berlainan negeri semua ada and dapat pujaan hati jugaaa :p Wah wahhh huehuee taksangkaa tau . Baru sem 1 dah kena ngorat . Senior aka abang fasi lagi . Aduhh duh duhhh bisa menggegar jiwaa :p haha first-2 tuu memang ke-angau-an ke-sekejap-an jugak laaaa . Tak sangkaa tau . Beriyaa jee before masuk kpm tanam azam taknak cari lagi laaa blablablaaa and cakap jee lebih kan kan aku nie tengok2 dah ada yang berkenan . Kehkehh inshaAllah jodoh kot :) Alhamdulillah dapat yang lebih baik dan berhargaaa . Cc Mr. R <3 hehe="hehe" p="p">

Yeahhh baru sahaja lepas final exam . Eh bukan baru lagi dah nak sebulan kot Huhu ^^ . Sekejap kan kan ! 6 bulan jee pun. Bila dekat Johor terasa sekejap tapi bila di Puchong terasa lama gituuu xD Now lagi menunggu result kpm keluar. Omg omg omg !! Memang takut ahh k result memang sangat mengerikan bagi aku. Bagi aku jelaaa kan Hihi . Mintak2 semoga dipermudahkan segala urusan dapat keputusan yang membanggakan dan tidak menghampakan . Sungguh risau , takut dan segala adikberadik dia semua adaaa . Ya Allah -.- k akan aku cuba untuk menghilangkan segala rasa gemuruh yang ada Hehehe :D I'm okay i'm okay ! 

Stop sini dulu yeee , nanti kalau aku rajin aku sambung entry seterusnyaa . Harhar k gurau senda :) 




NotaKaki : Ada masa story pasal si pujaan hati pulak :p K k night everybody :D



No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !