February 9, 2012

Bila Rinduuuuuuuuuuu .

Hyehye selamat pagi semua :) Assalamualaikum .

Aisehhhh rinduu doe dulu-2 rajin je update sana sini , now makin hari makin malaassss anak pak Zul nie -,- melingkak jee sejak tak kejee nie . Muehehehe aku lettuwwww :p kuat makan kuat tidurr gue winner dalam rumah tuu *muka bangga lah konon xD

Lalalaaa dah habis sekolahh , rinduu kawan-2 cikgu-2 haih , sumpaaa teringat zaman sekolah . Bangun pagi gosok gigi cuci muka mandi sabun wangi-2 menggigil kesejukan kena air , bibir terketar-ketar sambil menguap untuk kesekian kalinyaa . Bersiap-2 sembahyang subuh pakai baju sekolah , tempek bedak banyak-2 kat badan tangan kaki dan mukaa sekali dgn cream pencerah muka then sarung tudung bagi pin betul2 lipat chantek-2 . Last isi air dalam botol purple then pakai stokin putih hehe ambil barang keperluan seperti dompet , jam tangan , tisuu and sebelum melangkah keluar dari pintu rumah haruslaa mencari ibu dan ayah untuk mengucup tangan dan pipi mereka sambil meminta izin mau ke sekolah . Auwww auwww sweet tak >,< hehe really miss this moment .

And now , bangun pagi err takda laa pagi sgt haha . Duduk rumah goyang kaki sambil menggemukkan badan err gotchaaa buat senaman ringan pasang lagu kasanova tengah hari then joget tak tentu halaa . Otak dah blablablaa jadi lembapp semacam maybe hari-2 aku mengadapp lappy yang kerjanyaa asyik ber-facebooking , blog-ing , twitter-ing and etc . Gosippp takpayah cerita hari-2 tak pernah miss pon tau :p haha

Bila keadaan jadi macam nie , hidup aku seriess tersangat laa bosannnn . Dah boleh nyanyi laguu Bosan Stacyy tuuu . Melayan perasaan , layan budak-2 layan itu layan ini erghhh sungguh aku rasa makin hari makin lembappp otak akuu sebab dah lamaa tak kene polish . Dengan menunggu result yang memang menakutkan dan menyebabkan jantungg gua boleh gugur -__- sungguhh takberapa nak biasa dengan keadaan macam nie . ececehhhh yolaaaa tuu :p

Nasib baek geng-2 sengals ajak lepakk kat kedai makan . Heehee dari aku membutaa di siang hari kan baik aku lepak-ing dengan dorang semua . haihhh dah taksekolaa rupanyaa korang semua nie . huehuee melangkah aku dengan lenggang lenggokknyaa sambil membuat muka malasss menjejakkan kaki di Awe . Dari dekat dh nampak dorg berempat Awan Nano , Aisyah Rostam , Shiera Mazlan dan Syaz Syazana . Heehee rumah dekat tapi aku yang lambat . HAHAA soryyyy saya lepass mamai memang mcm nie . Otak slow loading sikit :s

So ktorg pon borak-2 laa sampai gelak tak hingat dunia . Satu kedai tuu dengar errr biaselaa bapak gua ada share dgn tauke tuu HIHI joke :p Mak aihhh tahu tak korang first time ktorg buat gilaa kat kedai tuu . Heehee makan sampai nak dua tiga kali order . okay first ktorg order air (takde gambar , bayangkan sendiri yee ) and ABC . Makan-2 sambil bercakap gosip n etc . Kutuk anak orang sana puji anak orang sini . HAHA rindu time dalam kelas dulu pantang takda ckgu jee gosip .

Second round ..

yang nie ktorg order , haha nasi goreng kampung + nasi goreng cina - sambal belacan dan sup . Muehehe dua pinggan nasi tuu share 5 orang . Apa rasa ? Nikmatt weyh . Rasa kasih sayangg ececehhh xD dah macam buat akikah dekat kedai tuu . Akak-2 tukang order tuu macam dah berasap je dgn ktorg HAHA kesiannnn sabaa ye kak :p Time makan mulalah semua senyapp jee . Ambik feel makan laa katakan hehe .

Third round ..

Time to makan lauk-pauk plak . hehe nasi putih tuu awa yang mintak . Tapi ktorg meratahh lauk telur bungkus dan tomyam . Hueeee sodaapppp laaa makan macam nie . Sharing is loving rite . Muehehehe . Seriess terasa rinduu hehe .


photo credit by Syaz Syazana

Ini haaaa mukaa kami selepass makan . errr asal aku tembammm semacam ? Maigod . Gilaa laaa . pipi aku naek kot . Euwwww . Gemukssss no no noo . Time to kuruskan balek badann aku yang dah macam nak serupa tong gas nie . Hehee .


NotaKaki : Okay dude , saya mauu tidur sudahh ngantukk . Have a nice day :) Harap datanglaa mimpi yang indah-2 . Goodnight wasalam .

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !