October 4, 2011

MyBirthday 011011 : Hadiah tepung dan telur :S

Ehemmmmm , assalamualaikumm .

Howwaaa u ? hee , fine ? okay , i'm not fine now . Errrr tbetbee jee selesemaa then sakit tekak . Ouch . dah tu plak tbetbee nyee haih aku demam . Hambooii sajee je taknak bagi aku celebrate puas2 time birthday aku tuu . kuikuii . Sebelumm tibanya birthday akuuu tuu kan kan , eheee Aisyah kesayangann kann buat makan makan . Copss , spagheti . My feveret uolsss *gedik :P . Time tu plak dan dann je habis trial , akaun okayy . Hooii kauu , berendam air mata aku jawab akaunn tuu . Hee , tak percaya ? okay tipuu jee :P . Time tu plak maen2 cari gula-gula dalam tepung bagai . Last2 maen tepungg sampai aku lari 100 meter haha . Taknak kene tepung . Bajett sangat taknak sekali ambik kau siott jee aku kenee tepung kaw2 dgn dorg . Eeee mandi tepung aku :S


Habes sampai situu , nak tengok pic yg banyak2 pegi dekat album Nellysa laa ye . Teheee xD Cerita pasaii birthday girl nie kan *cehhh bajett puii* tak sangkaa dorg buat surprise kat aku sampai luka2 calar2 habis tangan akuu haaa .

Macam nie ceritanyaa :) Awaa ajak pegi makan dekat Awee tuu , sekali ajak laa dgn man , pikie , nell n siaa . Eeee , geramnyaa aku time2 tuu dorg boleh palau2 aku bagai ,taknak layan akuu sgt . Beriyaa jee dorg nie aku nak pinjam nset pon tak bagi . Kedekut kedekut . Memang aku tak ada syak apa2 lagi masa tuu . Ingat dorg nie sajee2 maen2 acah sayang sayang jee kan . Dah lamaa lepas tu nak dekat maghrib kot dorg ajak pegi kat jalan masuk depan flat rumah aku tuu haihhh , Sabaa jee ye sebab masa tuu kan Nell duk tarik2 akuu , saket tau :( aku nak balek Nell tak bagi hoooo . Time tu plak Man pegi kedai , dorg kata pegi beli topup laa bagai . Rupanyaa beli telur dgn tepungg . Akuu yg maseh blur2 asap nie join jelaa ikot bontot dorg . Yoo yoo ooo jee kata Man excident laa , merajuk laa bagai . Rupanyaa dh ready nak baling tepung kat akuu hoii . Kuengg btol . Aku dh agak dh mesti kene punyaa laa kan . Eeee , terukk . Start tu aku lari lari lari sampai jatuh macam nangka busuk :P sampai habes luka2 tangan aku semuaa sambil dorg giat baling2 tepung dgn telur kat aku . Huhh  naseb aku tak nangis masa tuu . Aku dah jadi zombie kg prima ^^ . Sanggup dorg buat aku mcm nie kuikuiii . Watlekk , Saya tak marah kan korg sayang sayang saya sekalian , saya lagi sukaa awak buat mcm tuu hee . Kenangan utk saya nie tau awakk :D



Seriouss aku rasa nak nangis je time nie tapi tahan tahan tahan jee sebab taknak korg nampak kesedihan kegembiraan aku hee . Mukaa saya hodohh bangat kuikuii . Buruk buruk . * Sila gelak depan depan :P * Terimakasih sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sebab awak semua sanggup raikan harijadi sayaa nie tehee. Sungguh saya betul2 terharu sangat awak awak sekalian . Saya tak kisah walaupun surprise nie diadakan awal sehari sebelum birthday saya tapi saya tak tau nak kata apaa dah . Yang saya tahuu saya sayang awak awak semuaa sangat sangat ketad ketad tauu :*>

Thanks jugaa yaa pada semua2 yang wish saya at FB :) Terimakasih sangat sangat . Lebiuuuuu :*>



Notakaki : Tahun nie takde kek , ada telur dgn tepung pon boleyy . Terimakasih byebyee .

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !