October 23, 2011

21 Days Left :S

Bila aku usha je calendar , tbetbee rasa seram sejuk . Err , terbayang2 bila aku melangkah dgn perlahannya sambil dlm hati tak henti2 berzikir dan menyebut nama Allah bagi menghilangkan rasa gemuruh yg bertandang dihati nie . Ya Allah , betapa takutnya aku semasa SPM nti . Tak dapat aku nak bayangkan . Bilamasa aku sentuh saja paper tuu , hah . . Aku mesti gelabah nti . Rasa tak confiden . Mcm2 yg akan bermain dalam minda aku nti . Sampai aku jd blank .  Ya Allah , mintak dijauhkan laa benda2 mcm tuu . Takuut doe haihh . *merepek2 bila berangan tak tentuu halaa*

Study pun still tunggang-langgang nie hah . Mcm mana ?=='' *garu kepala sikit* tengah tunggu bila hari graduasi nie heh . Jeles tauu tgk pic2 mereka yg buat graduation day tu . Hoihoiii . Jeles jeles jeles laaa :D .


Budak nie bakal menduduki spm taklama jee lagi nie . Doakan die yee :) Terimakasih yang tidak terhingga . Mudah2an segala urusan diberkati Allah . Ameen :D



Notakaki : okayokayy , nak study maths . Byebyee dude :))

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !