August 22, 2011

Minta Maaf CIkgu Hamidah Ali :)

Assalamualaikum :))

Sekarang dah masuk 22 hari umat Islam menjalankan ibadah puasa . Tak lama dah nak raya . Then tak lama jugak laa nak trial . Tinggal 2 minggu je lagi kan . Errr , mulalah tak senang duduk nie . Sekarang adek2 PMR tengah berperang dengan trial . Hee , abg kakak nie tengah tunggu nak trial . Omaiiigod .

Oppsss ... Kenapa tiba2 market nama cikgu pulak kat blog aku nie ? Heee , nak cerita laa nie . Sabar sabar . Sebenarnya benda nie berlaku secara tidak sengaja .

Okays , tadi petang kitorang ada pra-ujian BM . Sebagai persediaan untuk trial laa kowt kan . Dah laa dengan hujan lebatnya tadi . Memang sejuk laa kan . Tambah2 pulak dorang yang laen buat2 bising . Hisshh -_-
Time tengah feeling buat bm tuu , tiba-2 ada orang terlanggar kerusi aku . Tergerak la kerusi tu kan . Then paper aku tu pon tercomot laa sikit . Teheee , mulut akuu nie memang tak bayar insurans lagi . Lupaa . Boleh pulak aku pegi sound tanpa memandang gerangan orang yang melanggar kerusi aku tu . Macam kerek je gaya aku doe . aku cakap " Ape maen sepak2 kerusi pulak nie ?" tiba-2 ckgu hamidah pun dtg kat meja aku . Aku pon terkejut laa . Kenapa cikgu nie ?? Then , ckgu kata " Ckgu terlanggar kerusi awak tadi ."
Ngaaaaa ++ terdiam akuu . Hambik kau !! Aku pon memang dah cuak tahap gaban laa . Terus aku cakap "sorry ckgu , sorry sorry . Ingatkan sape yg buat (sambil menyengeh kat ckgu) ". Ckguu pon dah ketuk2 meja aku sambil hentak  kaki yauu . HAHA . Lawakk doe . Pastu ckgu kata "Takpeelaa , tak sengaja."
Hehehe . Memang malu tahap cipanzii tauu . Yg laen dah tibai gelak . Malu malu malu . Lepas tu aku buat bodoo jelaa kan . Tak sengaja kowt . Ter-cakap . Bukan sengaja . Nasib cikgu seorang yang pemaaf . Kalau tak , memang laa aku kene jejakkan kaki kat bilik disiplin tu . Atas kesalahan kurang ajar terhadap guru .
chooooiii , saya tidak begituu . Teeheeee :D

Lepas tuu , before balek tuu .. time salam ckgu aku cakap lagi "sorry ckgu , sorry yee ." Ckgu pon cakap ,"tak apee :)"
Heee , sayanggg ckguu much much laaa :D ^^



notakaki : Laen kali sebelum berkata2 pandang dulu muka org tuu . Jgn maen redah jee (sebenarnya cakap kat diri sendiri nie) hehhe ,,,
okay all . Bubyeee . :))



No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !