August 16, 2011

Anak Cik Jimah dah pandai jalan jauh sekarang .

Hye All :) Assalamualaikum..

Heee , sekarang aku dh jarang kot update blog aku yg huduh amat nie . Rinduu ke ? Yekk , silaa muntah sekarang ^_^

Makin nak dekat trial nie makin kuat pulak aku berjalan . Means , berjalan jauh . Bukan ioi , bukan Mid . Tapi KL . Wohhooo ! Dah pandai sekarang , spe yg ajar nie ? -_- Shopping2 beli baju raya . *cehhh , nak trial ada hati ag nak rayaa tuu . Tak sedar diri btol (kata hati yg dengki dgn tuan sendiri,eeee)*
Sure ke aku shopping ? Hahaa , sumpaa lawak . Takpenah2 aku nak shopping bila keluar dgn member2 nie . First time , cehh ! Bangga sekejap 0.0
Duet pon dpt kan . Nak beli barang keperluan . Tak salah kan ? Cumaa agak kabut la kan . Selalu shopping dgn parents jee . Now , kena berdikari beli sendiri . Heee , tak cukup pengalaman lagi nie . Aiyooo !! Belajaa belajaa . :D

Macam2 yg kitorg beli . Pashmina lah , jeans laa , bajuu laaa . Haiii , aksesori bagai . Akuu ? jz pashmina and baju jee . Tu pon dh pening nak pilih yg mana . Naseb ade pakar2 yg boleh pakai . Haha . Bolehlaa kan dari tak ada langsung . Orang2 kat sekitar Jalan TAR , Masjid Jamek , Sogoo . Ya Allah , ramai giler doe . Sesak . Huihh , dh macam semut aku tengok . Nak jalan pon kene buat keretapi dgn dorang semua nie . Takowt ada yg ter-hilang . Dah laa dgn hujan lebatnya . Sabar sabar . Yg penting dapat shopping . Satu hari kowt . After balek tuu , terus pulak pegi bukak puasa kat awe . Amboooii , tak ingat nak balek rumah lagi tuu . Kitorg turun je bus rapid tuu , lagi 15 minit nak berbuka . Tahan tahann . Muka semuaa pakat tengah menahan kesabaran . Dari KL lagi duk haus haus . Tak menyempat2 nak berbuka . Dengar je azan berkumandang, ambik kau semua pakat hirup air dgn lajunyaa . Eeee , haus bebenoo tuu ! Penat berjalan . Normallah tuu :)





Notakaki : okay , stop blog-ing . Study dluu :) byebyeee :D

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !