May 6, 2011

Photoshoot :D

Hye readers .. Assalamualaikum .
tauu tak minggu nie aku rasa penat sgt tau . dah laa terlibat dgn photoshoot utk school magazine lagi . memang memerlukan tahap kesabaran yang tinggi . pagi2 dah kene marah plak dgn cikgu . lagi satu budak2 yang memang tak reti nak berbudi bahasa . ikutkan hati memang dah lama kene penangan tapi aku masih boleh berfikir waras lagi . kita rilexz2 dulu . tenangkan mindaa . takpe , untung dowg tuu kecik molek lagi . kalau dah besar mcm aku mauu kene setempek . :D

okee , malas nak membebel pasal benda nie , dah abis dah pon  . tapi siyezz aku cte memang best laa . abg2 photografer pon bley tahan sempoi habis . mula2 malu untaa konon .. lama2 . haha
AHMAD RASYADI n ARIEY AMRAN .. XD
aduhaii . rinduu plak . ngengg . dua2 dah berpunyaa . mntakk lalu ==''



oppss , pic nie terlebih superimpose kew ? haha . belum standby kowt . tgh duk sibuk nak buat free style  . tak sempat2 . nama pun kelab kebudayaan .  haha , yang penting ktowg tak dek nak menari2 kat depan nie . bukan gaya saya . alahalaa . hehe .


team netball yang sememangnyaa telahh buat persediaan bfore shoot . wahh3 ! bgai2 laa gaya kowang . last2 hampehh . kelibutt but smart . akuu sukaa dua2 pic ini . :D


sweet tak ?? *perasan* . haha .
okee , stop sampai sini . 
kerana sanggup upload pic2 nie sumee .


notakaki ::  nak dekat exam sudaa nie . buku2 .. 

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !