May 2, 2011

The Best Wedding :))


So sweet .. Memang akuu kagum betul tengok majlis perkahwinan putera william and Kate Middleton . Memang hebadd !! Kalah Dato' Ct yoo . memang superb best . untunglaa kann . dapat kahwin dgn putera raja dan pewaris takhta . Siapa yang taknak ? Agak2 laa kan peminat fanatik Putera William yang ramai2 kat luar sana tuu mesti tgh meroyan tahap gaban tengok merekaa . haha *pandai2 aku jee..* . Tapi memang sumpaa aku cakap , Kate cantekk giler , kan ?? sapa setujuu ?? :D

Wedding dress ?? So howtt ..  mcm Cinderella .. akuu suka baju die . dah laa putihh satu , mmg berseri la kann . dgn ekor belakangnyaa yang melebar2 tuu , lagi laa hebad . mmg laa Kate nie , brtuahh btol .Princess Kate , can I borrow your wedding dress ?? ==''

Boleh tanya tak ? Putera Harry dah berpunya ke ?? *gedikz plak aku* ..


okee , korang tengok tak wedding dorg kat tv ?? Aku tgk . mmg excited sgt . time first je best , bila part tgh2 tuu aku rasa macam mengantuk laa plak . byk sgt menyanyi2 nyee . kalau mcm gtu baek aku tukaa siaran tgk AF . ngeee =='' tak boleyy than bhaii . tgh rasa2 mngantuk2 tuu , naseb baek dah abis part nyanyi2 tuu , dapatlah tgk dorg brarak naek kereta kudaa antik tu . Teringin plak akuu . urmm , mcm mne ye kalau laa aku dapat naek kereta tuu ?? msti tgh melambai2 kan tangan kat penduduk sekitar flat Elina nie . HAHA . kelangit sudaa .

Oppss .. Maaf kalau gambar terlebih romantic !! HEHE .


Notakaki : tgh buat seni act , hope sgt esok tak kene marah dgn ckgu seni tuu . grr~~ BYEEBYEE

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !