April 4, 2011

sedetik lebih :'(


Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Aku sangat suka lagu nie . sebab lagu nie mcm utk akuu .. cewahhh *perasan laa ko* .tapi ,, memang bagi aku maksud disebalik lagu nie mendalam . First time aku dengar lagu nie memang tak ada ape2 feeling pon . cz lagu tu mcm mmbosankan , but one day tuu . dgn tiba2 nye hati aku yang suci bak kemboja putih nie nak sangat dgr lagu uh .. then aku pon searching laa kat google . siap sanggup bukak youtube smate2 nak download klip video uh .. syez sekarang nie aku sgt meminati this song . 
setiap kali aku dgr lagu nie mesti aku teringatkan someone yg ..... entahlahh !! aku tak tauu nak cakap mcm mne cz dia sgt baek pada aku . kadang2 dia selalu bg nasihat free kat aku sampai aku dah tak sanggup nak dgr lagi . tp , thats not abg mid !! dia tu dah tak ada kene-mengena lagi . but , si dia nie ... mmg ktowg tak ada apa2 relationship pon . mcm kawan baek . tapi bg aku anggap die lebih dari seorang kawan . Gila kan ?? hebadd btol .. sungguh aku tak pernah rasa mcm nie . Aku manusia biasa yg tak boleh lari dari suka kat somebody uhh . Sumpah aku tgh jujur dan ikhlas time menaip entri nie .
kenapa aku boleh TRJIWANG sampai mcm nie ? apa dah jadi dgn aku nie ? otak sudahh songsang .==''
tapi , bila aku dapat tahu yg die sudah di"taken" .. uaarrggghhh !!!!!!!!!!! bodohnya aku nie . syok sendiri rupanyaa . klu aku menangis air mata darah sekalipun , tak kan boleh ubah apa2 . die tak suka akuu . takkan nak bomoh kan die kowt ?? Gila laa tuu .. aku takkan buat sampai mcm tuu . otak aku masih waras lagi nie . mintak jauh laa ==''' 
tapi kan ,, mmg aku terasa la jugak cz after that die trus mendiamkan diri . taulahh dah dpt awek chantekk . tapi sekali sekala tgur la aku kan . takkan semuaa aku yg kena start dlu . mmg muka tak malu ! dia kata kredit tak ada laa . mcm2 alasan . Fine , boleh diterima lagi . tp bila aku tgh on9 , dia pon on9 sama , knp tak tgor aku ? knp mesti aku yg kne start dlu ? ingat aku nie tak ada muka kew ? mmg bengang thap babun laa nie . ..  mmg , dah dapat awek trus lupa member laa kan .. bukan nak tuduh sembarangan tp hati aku kuat mengatakan ituu . klu ragu2 , boley scan my heart nie .
:'( aku sedihh tau !! tbe2 . .....
kenapa ?? yelahh .. orang yg aku tunggu rupanya sudah di"taken" .. mmg meraung laa kan ? haishh , aku tak ada lah sampai mcm tuu . hujan yg turun bagaikan mutiara tuu adalahh  tp sekejap ajee . atas pujukan , semangat dan dorongan yg diberikan oleh geng SENGAL<3 telah mmbuatkan aku tenang seketika . tp masih dlm proses kekecewaan . selama beberapa hari jugaklah aku memasamkan muka yg sudah sememangnya masam nie . teringat-ingat pulak . *memang tak sedar diri langsung minah nie* . siapa yg bersuara ituu ??????
now , aku msih bijak mengawal feeling akuu nie . mmg parah smpai lg ckit aje nie nak kne transfer ke Tanjung Rambutan . tempat yg paling SELAMAT dan AMAN . sesuai utk orang yg hati die dh remuk dan rentung mcm aku .. :D 
ape2 pon . kuasa ditangan Tuhan kan . redha je laa!! lagipun sekarang aku malas nak fikir benda2 yg sengal mcm nie . buat senak perut aku ajee . lgpon byk lagi kerja yg perlu disiapkan . memang laa busy mengalahkan PM .! sungguh penat sgt jdi f5 nie ! . aku rasa mcm nak balek ke tadika . tak payah nak buat kerja byk2 .. belajar ABC , alif ba ta pak aji mata buta tuu pun dah ckup pandai laa tuu . . boleh masuk ke pra-sekolah . tapii , masa cpt sgt . tak sangka budak ngelabah nie dah jdi f5 . Cepatnyaaa !!! ingat lagi time kecik2 dulu maen masak2 , maen batu seremban . maen polis entri pencuri mati ..... haihh ,,, rindunyaa =)) 


notakaki :: sudahh selesai sesi luahan perasaan nie . spe2 yg membaca , bacalah !! tak kisah ponn .hehee . dont worry , aku mash sihat sprti sediakala . cuma hati sajaa .... urrmm !! okee , dah malam .. katil panggil tidur .. bantal peluk nak manja2 pulak dahh .. haha .. gdnite readers .. BYE :D cheers .

2 comments:

kindergartenlibrary said...

Apa2 pun kena redha tau !
=)

miss_hazwanie said...

yeahh . tq !!
saya setuju :D

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !