May 22, 2013

Semester break is cominggggggggggg yeayyy 

Punya sabar menunggu bila nak cuti panjang nie hanya semata-mata nak topup tidur yang dirasakan sangat terhad masa Sem 2 nie. Hehe . Gila tak terhad mana dengan banyak homework sekali assigment sekali presentation . Fuh fuh terasa jugaklaa perit sikit bila dah bergelar mahasiswi nie . Penat mak tau .

Bila start first final exam haritu hati nie rasa dupdupdapdup perghhh kemain risau takut takboleh nak perform baik punya. Time tu hanya Allah jee yang tahu macam mana rasa . Aku bukannya sepandai-pandai orang melompat akhirnya dapat dekan jua. Oh tidak! Rasa kecik sangat diri aku nie berbanding dengan mereka2 yang bijaksana yang siap dapat dekan lagi tu. Ramai orang kata belum cuba belum tahu kan tapi aku taklah menaruh harapan sangat for be a dean's student . Cuma rasa teringin tu ada rasa jugaklah kan :) . Lagipun bila difikirkan balik sem nie agak menghampakan because of my last final paper sangat-sangat loos. Killer paper bak hang and that's a subject core for my course. Financial Accounting 2 . Ya Allah betapa aku jawab dalam terpaksa jee masa last day haritu. Rasa nak menangis pun ada. Haiyaaa .

So , for this sem aku tak mengharap pointer aku jatuh tapi serasanya laa memang akan jatuh pun :( 
Lagi-2 time tengah duk menunggu result bila keluar nie memang lah amat mengerikan . Menggigil berpeluh risau takut ada paper spoil and must be repeat next sem. Ya Allah mintak-2 lah semua baik baik saja dan semoga segalanya dipermudahkan oleh-Nya. AminYaRabbalAlamin :)

ENJOY YOUR HOLIDAY :D







No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !