September 2, 2012

Ehemm tumpang masuk , Assalamualaikum :D Hehe apa kabaren semuaa ? Soo sory lama tak hupdate ini belog . Fuhhh masa terasa pax sangat awak tahu tak . Hurm hurmmm nak ber-fb pun tak sempat . Tapiii kalau ber-twitter always sempattt . Haha :P

2 minggu dah pun berlalu tapi still sempat lagi kan nak wish raya kat korang semua .



 SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN KEPADA SEMUA YANG SUDI MEMBACA BLOG SAYA INI :) AMPUN MAAF DIPINTA DARI PENULIS DAN PEMILIK BLOG INI JIKA ADA TERKASAR BAHASA ATAU TERTULIS PERKATAAN YANG TAK SEPATUTNYA , MAAFKANLAH SAYA YA ^^ SMILE :)


 Hehe okay aku memang suka wish bila dah lebih seminggu raya . Before nie jangan cakap laa , belum habis puasa lagi dah send mesej raya maafkan saya itu ini hehe okay aku tak kisah pun semua tu sebenarnya . Yang mana sempat aku reply laa mesej tu or yang tak ter-reply sooo sorry okay  :D .

Now aku dah kembali ke perantauan , ecehhh :P haha Johor leee awaknya . Rasa macam sekejap sangat jeee aku duduk kat Puchong tu . Hee nak duduk lama2 laaa tapi takboleh ): Okay jangan nak bersedih sangattt laaa -.-' maybe sebab family aku banyak menghabiskan masa dekat kampung kan tu yang rasa time macam paxed giler ahh . Buat itu ini rasa sekejap jeeee . Bila beraya di kampung , hurm tahun nie macam kurang meriah . Lorh bukan 'macam' tapi memang dah tak berapa nak meriahh lagi . Eh hehe . Sebab ? Satunya abang aku tak balik , now dia praktikal kat Labuan . Okay memang rasa macam tak best ah . Sebab tak cukup satu orang dalam Zulkurnain's family :) Lagi ? Semua macam biasa jee macam raya tahun2 lepas jugak kot . Cumanya raya nie aku takbanyak telan macam2 . Haha . Mungkin sebab dah biasa kot kat Johor makan tak berapa banyak so bila balik Puchong and Kedah bila masuk jee makanan jadi terasa perut cepat kenyang . Huh ! Berat aku sudah turun . Bila dekat kampung ramai yang tegur Wanie dah kurus lah , Wanie dah kurus , Wanie dah kurus sampaikan aku sendiri terpikir apa dulu2 aku nie gemuk sangat ke sampai semua pakat tegur kurus kurus nie , hey hey! Boleh stress pulak aku cenggini : | Now acanoo nie ? Ibu suruh naikkan balik berat badan aku sebab kalau tak nanti aku senang dapat demam or selsema batuk dan yang serapat dengannya . Huehue memang pun ada ura-2 nak demam before balik Puchong haritu tapi tahan jeee laa . Time puasa kan . Nak buat macam mana , haruslah kene banyak belajar bersabar bersabar bersabar .

Dan2 pulak dah seminggu di Kedah , maka haruslah balik Puchong kembali . Heheh tak menyempat balik sampai jee rumah tolong ibu kemas2 baju sikit basuh baju apa semua kemas rumah lagi then terus siap2 pergi beraya di rumah Aisyah Rostam . Dia masak spagheti , hurm macam biasa bila dah jadi kegemaran disunatkan menambah 2 mangkuk spagheti ituu . Haha dan2 lagi pulak time perut aku tengah berjoget dendang sayang , kelaparan nak makann :D Paling best sekali bila dapat berkumpul balik dengan geng Sengal's dan budak2 kelas . Hueee memang meriah , masing2 pakat cerita pasal U Kolej Matrik masing2 . Hohoo masing2 tak berubah termasuk aku :P Hahha macam yang Fikri cakap "kau nie wanie takpernah berubah" . Hahhaa .  Aku takkan pernah berubah sehingga aku sah jadi isteri orang , tahu ? *mukagarang.jpg*



Zulkurnain's family tak lengkap raya tahun nie tanpa abang tersayang disisi . We misss youuuuuuuu <3 p="p">




We are happy family . Hehehe :D






notakaki :  Bila saya sudah berada di Kpm maka seharusnya saya menumpukan perhatian pada pelajaran dan hanya mampu memendam rindu dekat Puchong :') Wassalam .  


No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !