November 8, 2011

When 6 days left :B

Hoiihooiii . aku rasa mcm ada bom bakal datang kat akuu wooo . Apee kehe ? Spm doe -,- aku rasa mcm sekejap jee heh . Elok2 dr 6 bulan , dh tinggal 6 hari je nie . cepatnyaa masa berlalu . tu laa org dulu2 kata " masa itu emas " . Tapi yg aku nie bajett masa itu perak jee ^^ suka laaa tangguh2 kerjaa . nak baca buku , malaihhh . Nak buat homework , menguap . Acano ?? Insaflaa cik wanie tembammm hooii . Muu nie nak jadi ape nti ? haihh . Angan2 kalah mat jeninn . Nak jejak tangga uni tuu . Klu laa perangai kau mcm nie mmg tak kemana laa kau doe . Huiiii ape laaa nseb hangg nti . Redha je laa yop . Lagi 6 hari jee , taklamaa pon . Pejam celik pejam tak celik pejam celik balik dah ada kat dalam dewan exam . Hahha . Hebadd doe kauu nie -,- Jgn laa buat cenggituu . Awokk tuu mudoo lagi haihh . #entry nie atas ehsan mak aku . Huihuiii . Udah2laaa , nak sambung study nie . First time update blog pakai ipad , Gedik2 . Bukan sayaa punyaa laa . Tu ayahh saya yg punyaa . Huhh , nak pinjamm punn mcm taknak bg jee . Semua nak kene lepas spm . Sikit2 lepas spm . Apa pon tak boleh !!

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !