September 9, 2011

Hantu Bonceng + Trial

Assalamualaikum . Peace .

Sory lambat wish Selamat Hari Raya . Errr , masih sempat lagi kan . Dalam bulan Syawal lagi nie . Hee , trial LOL . Fesbuk aka mukabuku memang laa kene on9 kan . tapi bila mai tang blog nie taktau nak update apa . Teheee *jgn nangeshh yee blogkuu :)*

Tadikan kami n the geng kan pegi tengok cerita Zizan n Jue . Alaa , dorang kan tengah hangat digosipkan sekarang . Errr , cerita die agaklaa best jugak selang lawak plus seram sikit T.T bolehlaa bagi 4 bintang . Tapi lagi best KL Gangster tuu wooaa . Eh , trial2 pon sempat lagi kami menggedik pergi tengok wayang . Amboii , mcm trial PMR jee padahal SPM doe . Ahaaa , bak kata orang "release tension" . Cehh , baru 4 hari exam . Blom lagi dengan next n next week punya exam . Mak aihh , cramp otak .

Tadi pon kan exam sejarah . Ergh , first2 ingat takdapat jawab tau sebab baca buku pun macam chipsmore :D time objectif tu mmg aku rasa frust semacam , sebab soalan die buat aku menguap berbelas berpuluh kali . Dah tu , lagi 5 minit sebelum tamat paper aku dah siap semua . So , boleh laa landing seketika kan . Tu pon , baru terasa nak terlelap cikgu dah menjerit kat microphone kata Time's Up !Kelam kabut aku cek balek objectif paper tu takot2 kalau ada yg tertinggal . Fuhh ! Alhamdulillah . Tunggu untuk Sej 2 plak .

10 pagi - masuk dewan dengan penuh keazaman dan keyakinan untuk menjawab paper 2 Sej ini .Beriya2 aku bangun pukul 2 pagi then terlelap then bangun pulak tengok2 pukul 4 . Hafal lagi segala fakta yg diyakini masuk tuu . Then terlelap sampai laa subuh . Tak sia2 aku pulun . Masuk jugak dalam exam . Alhamdulillah :) Dapat je paper terus baca doa seperti selalu ;) menggeletar rasa tangan aku time sentuh paper tu . Seram . Bila bukak jee . chengg chengg chengg *amboi .. Chapter yang aku baca memang ada soalan kat paper tu . Hee . Time tu jugak dengan bangganya aku sengih sampai ke telinga tau . Haha . Time soalan struktur je okay , tapi bila sampai bab esei tu . Err , habeslah aku ! Tulaa , tadi semangat sangat . Sampai sengih macam kerang busuk . Bila bab esei je . Memang terus aku masam macam jeruk buah tu . Ingat fakta tapi lupa huraian . Macam mana nak dapat banyak markah ? Ishh , saket jiwa dan raga betol . Tapi akhirnya dapat laa jugak jawab walaupun aku taktauu betol ke tak apa yg aku jawab tu . Tehee . *Mintak doa yee supaya saya lulus ;)
Colour baju kami samaa :)
*Sila sepak muka saya sekarang*
Terbukti saya lebih tinggi . huahuahuaa

Gambar sosial *dont misunderstanding :D*


Notakaki : Doakan saya yee . Hope trial nie dapat buat yang terbaek . Heee . Thankyou :)

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !