June 20, 2011

Dia ??

Siapa dia ? Kenapa mesti tajuk entri "Dia" ? Dia Fadilaa ke ? Eh , bukan . A mystery person . Haha XD . Misteri lah sangat kan , tapi memang first time jumpa die balek kat fb . Setelah sekian lama terpisah (*ayat aku gedik nak mampos ;p*) , memang aku tak kenal dia tapi tebtbee dia boley kenal aku . Pergh , memang aku terkejutt jugak laa , aku add fb dia pun sebab saja suka-sukii . tu pun aku dapat tau nama dia dari awaa mail . Urmm ,,, Hensem ? Takyah cakap laa kan . *gedik* . Tak sangka pulak dia ingat aku lagi walaupon sebelum nie aku tak pernah nak ingat dia . Nama pun tak tauu , macam mana nak ingat kan . Aku just ingat nama ayah dia jee sebab ayah dia tauke satu kedai makan nie , tempat feveret aku masa kecik-kecik dulu . Sampai sekarang parents aku still beli makanan kat tempat dia walaupon dah berpindah tempat ==''

Seriess , aku tak ingat mukaa dia langsung masa aku add dia tu . Memang misteri laa pakcik nie . Member abang aku masa kitorang mengaji kat Qiraati sebelah Tusyen Saujana dulu tuu , Time tuu maybe aku dalam darjah dua atau tiga , tak ingat laa . Dah lamaa !! Time tu pun mana laa akuu nak layan budak2 ni . Tak cukup umur lagi , eh . belom cukup matang laa . haishh . And time tuu jugak pun aku tak pernah tegur dia atau bercakap langsung dengan dia. Masa tengah chating2 , tbetbee dia tanya aku .
dah baca kan ? kenapa aku blur kan nama dia ? yee , memang aku kedekut nak bg tau nama dia . Tunjuk muka je cukup laa kan ? haha . Tak boleh , nanti dia jadi femes plak . Promote dia dekat blog akuu plak tuu . Yelaa , awak nak sangat saya tulis cerita pasal awak kan ? okays . See . haha. sape yang kenal dia nie takpee , yang tak kenal dan ingin kenal . pandai2 laa hidup *jahatnya aku*
Okays , byebyee .



notakaki : tak mauu cer lebih2 . cukuplaa sampai sini k . Japp , kenapa ayat aku gelabah semacam ?? erk ?? persoalannn .. XDD

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !