May 9, 2011

Hey crazy , I want to kill u now ..grrr~~


Heyy lelaki , kau ingat aku desperate sgt ke nak couple2 bagai nie haa ?? Amboii2 , suke2 kau je kan nak paksa2 aku couple dgn kau plak . chooii laa , pegi laa cari girl laen ,. macam sume pompuan dah pupus je kat dunia nie . ehh , aku nie pon ade feeling gak tauu . kau ingat aku nak terus suka kat kau ke kalau aku couple ngn kau . ngengg XD .
dah laa kenal kau pon tak , nie tbetbe je nak mntak couple trus . klu stakat kat fb tu takpayah laa . aku pon tak ingin nak usha muka kau tauu . time tu plak dan2 je nak puji aku cantik laa , chomell laa . cutee laa . aduhh , sory r man , aku tak layann pujiann kau tu . puji laa sampai melangit pon aku tak heran laa . ==''
tp kan , yg aku bengang tahap gaban nie , bley plak die mntak couple ngn aku sbb hal die yg tak ada kne mngena ngn aku langsungg . sumpaa , aku tak kenal die !! korang bce ayat2 yg aku chat ngn diee kat fb . bace2 ,

si terdesak : hyee awak 
wanie chomell : err , hyee 
si terdesak : nak kenal boley ?
wanie chomell : hehe , kenal kew ?
si terdesak : nak kenal laa nie .. 
wanie chomell : errr,  
si terdesak : nak tanya boley ?
wanie chomell : what ?
si terdesak : u have a bf ??
wanie chomell : ha ?? soalan jnis apee nie ? 
si terdesak : jawab jelaa .
wanie chomell : nope . singel never die .
si terdesak : hahaa .. nak bf tak ??
wanie chomell : lagi ?? taknakk .
si terdesak : kenapa ??
wanie chomell : takmauu . sory laa yee .
si terdesak : jual mahal .
wanie chomell : ==''
si terdesak : urmm , awak cutee la .   
wanie chomell : terima kasih .
si terdesak : kasih diterima .
wanie chomell : ..............
si terdesak : awak nie chomell sgt laa , rasa nak cubit jee pipi tuu .
wanie chomell : alamak , terlebihh sudaa .
si terdesak : haha , awakk , boley awak tolong saya tak ?
wanie chomell : apee ?
si terdesak : klu saya ckp awak jgn offline tauu .
wanie chomell : apee die ?
si terdesak : awak jadi gf sayaa .
wanie chomell : hah ?? bia betik ..
si terdesak : plizzz ..
wanie chomell : but y ? saya tak kenal awak pon .
si terdesak : plizzzz , bleylahh . saya rasa saya mcm dah trsukaa kat awak laa .
wanie chomell : crazy . 
si terdesak : awak bleylah . lagipun awak takda spee punyaa kan .
wanie chomell : sory , i can't ..
si terdesak : laa , okey kita couple skjp jee , then after all my problem selesai , kita break laaaa ..
wanie chomell : what ? gilaa ke apee ? hey , awak ingat saya nie pmpuann jenis apee ha ? suka2 je nak buat mcm tuu . 
si terdesak : sorry laa , but saya terpaksa .
wanie chomell : sorry again . I dont want .carilah girl laen . 
si terdesak : tp saya rasa awak calon sesuai .. 
wanie chomell : chooii , i dont think so .
si terdesak : plizz , awak je yg boleh tlg saya .
wanie chomell : tolong apee nie ? takpaham laa .
si terdesak : okee , mcm nie  . ade member saya nie , die n the gang yg laen pakat cabar saya . Diorg suruh saya cari satu awek n kenalkan kat dorang . klu saya berjaya , ofcz laa saya akn dpt habuan kan . after all , kita break laa kan . 
wanie chomell : hoooiii , kepalaa lutut hang laaa . 
si terdesak : relax dlu . tp awak calon plg sesuai laa . kali nie ajee . plizz . awak cantekk , msti dorg percaya yg awak nie awek sementara saya .
wanie chomell : apaaaa ????? awek sementara ???
si terdesak : yess ,
wanie chomell : I kill u .
si terdesak : I love u .
wanie chomell : :P
si terdesak : syg , plizzlaa , kita couple k . sekejap jee .
wanie chomell : bolehh blahh . damn .
si terdesak : jgnlaa mcm nie girl . .
wanie chomell : hey poyo , baca btol2 yerkk . klu aku nak cari couple pon , bkn org mcm kau laa . suka maenkan aty pompuann . aku tak desperate sgt laa nak couple2 bgai nie . better kau cari org laenn . jgn ingat kau jantan , kau boleyy buat apee je yg kau nak . klu aku nak couple skalipun . bkn utk smentara , gedik . bajett mukaa kau hensem sgt laa ?? aku rasa , beruk kat belakang rumah atok aku tu lagi hensem dari kauu tauu . haktuuiehh laaa..
memang malangg laa spe dpt kau nie . GTH !! out ~~

haaa .. bengang gler akuu ?? ade aty nak couple ngn aku ? mauu kaki ka ? haishh , after tuu trus aku block die . mampuss kau la . spe suruh cari pasal dgn aku . kan dh kne setempekk . ngee ~~ sumpaa aku mmg bengang tahap gaban . abiss hilang mood akuu . maaflaah yee , aku bukan jenis pompuann mcm tu . naseb baik aku tak cepat terpengaruh . ade udang di sebalik spagheti rupanyaa mamat terdesakk tuu . huh !! mntak jauh laa dari org mcm tuu . couple sementara ? gilaa . aku pon ade hati gak . takkisah laa org nak kat akuu ke tak , tapi bila dah dapat , tlglahh jgn  maenkan aty akuu . sasauu aku nti . jadilahh seorg pencinta yg setia . bukannya perosak hidup anak org . klu tak suka cakap , jgn menghina plak . tauu ??? XDD



notakaki : marah btol aku ngn mamat gilaa tu arynie . ngee~ aku rasa nak bunuh je die . 

2 comments:

Anonymous said...

wanie chomell??
hahaha
mmg sangat comel :)

miss_hazwanie said...

hehe . jgn laa mcm tuu .
sajee puji diri sendiri . terlebihh sudaa :)

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !