May 21, 2011

Bila Kesedihan Datang Kembali .....????

Yee , aku mengaku aku sukaa seseorang . tapi aku tahu die takkan mungkin suka kat aku lagi sebab.. sebab die dh ade org yg patut die sayangi . Aku ? Hanya menunggu dan menunggu , tapi die tak pernah datang dekat aku . Die tak pernah nak adakan perasaan tu kat akuu . Aku je yg terhegeh2 pergi kat die . Sampai satu malam tu aku dapat tauu satu hal mengenai die , terus aku menangis . yee , aku menangis ! Gila kan aku ? Die bukannya tau kau sedih ke menangis ke tak Hazwanie . Sumpaa aku tak bolehh nak tahann der . Selemah2 perempuan adalah air mataa . mmg takboleh nak larii laa kan . dah sedihh tu , sedihh jelaa . Buat apa nak hipokrit kan diri . buat mcm bahagia padahal merana . =='' 

Memang akuu sedih dan terharu bilaa baca entri Awaniza Ismail pasal die dgn AA . Sumpaa sadiss ! Die mmg beruntung sgt2 . Percayalah , AA hanya sayang kat kau je , babe . Die takkan cari laen punya . Insya-Allah , aku sentiase doakan korang ..

Untunglaa kann . ! Entah , lepas aku bace entri awaa tadi terus akuu lemah . tbetbe .. bukan sbb ape , tringat cerita lama pulakk . alahalaaa . ngelabah je kann aku nie . takde spe pon teringin nak cakap kat aku mcm tuu sbgimne yg die oleh AA kepada AI .. ngeee ! aku nak jeless ? takyahh cakap laaa. sweet thap gabann doe . Kaki-lutut-tangan-jari sume dah longlai nie . huuu!!



notakaki : aku dh taklarat nak tuliss , taktahuu nak tuliss apee dah . otak dh bercelaru .

No comments:

Blog Ini kepunyaan pemilik nama Hazwanie Zulkurnain .DOnt copy cat k !